perjantai 7. lokakuuta 2011

happy day






Kuka on keksinyt suunistusta kello 8? Mun suuntavaisto on huono, sen me todettiin tänää Katrin kaa.. Me etimme toisia varmaa 5 minuuttia eikä löydetty. Sit ku löydettiin toisia jouduimme suunistamaan metikössä, onneks Katri katto karttaaa...
Laura : Mehä ollaa tässä, *osoitan kartas olevan risteyksen* nii miks me kävellää tuonne?

Katri : Me ollaa tässä *osoittaa toista kohtaa* Me äsken käveltiin tosta ... -.- 
Laura : aijjaaa......


Koulun jälkeen olin Rosin kaa. Lähdimme seikkailemaan ja päädyimme melkein Ahtialaan :D 
Jossain vaiheessa Rosin piti mennä kotiin, niin saatoin sitä kaupunkiin, kävin äkkii h&m:s ja bussil takaisin kotiin. :D Matkalla mulla tuli iloinen olo semmoi JES VIIKONLOPPU!!! varmaa sen takii koska lähetää äidin kaa shoppailee hesaan :'D 

Just joku tunti sit tein aika glitteri kynnet, oli pakko kokeilla, ei tullu mitää maailman hienompia... :D mut ees jotai kui ei mitää! 

2 kommenttia:

Anni kirjoitti...

Tykkään teijä blogista. :)
Oon nyt yrittäny alkaa lukee sitä ihan tosissaan ja olis hauskaa jos saisin omaan blogiini myös lisää lukijoita joten tervetuloa vaan lukemaan. :D

KiaRosiLaura kirjoitti...

kiitti:) mä katoin nii sunki blogi näyttää tosi kivalt ! pitää ruveta seurailee ja liittyy sit lukijaks :)